UCDigitalis >
IMPACTVM >
Artes e Humanidades >
Mediapolis >
Mediapolis n.º 7 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10316.2/44914

Title: Publicidade e gênero no Brasil: experiência e formação de públicos nas redes sociais digitais
Other Titles: Tituloalternativo:Advertising and gender in Brazil: experience and constitution of publics in digital social networks
Authors: Lins, Letícia Alves
Issue Date: 2018
Publisher: Imprensa da Universidade de Coimbra
location : Local:Coimbra
URI: URI:http://hdl.handle.net/10316.2/44914
ISSN: ISSN:2183-5918
ISSN:2183-6019 (PDF)
Appears in Collections:Mediapolis n.º 7

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Publicidade e gênerono Brasil.preview.pdfGenerated Preview4.28 MBAdobe PDFView/Open
Publicidade e gênerono Brasil.pdf2.pngGenerated Thumbnail2908.93 kBimage/pngView/Open
Publicidade e gênerono Brasil.pdf4.37 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.